Friday, October 10, 2008

beraye n kete baru..

hari ni after aku bgun, aku p angsana ngn makcik aku..
p teman die cri hdiah..he3..
lme aku tak p angsana..
cs pn sme..lme aku tak wat tinjauan..haha..
sjak jarang blik jb, aku mmg ssah nk berjalan..
asyk p firm je la..
mgu ni je 2x aku p firm..
tu pn smate2 utk asgment aku..
cpat la hbis stdy..
petang plak, family aku p beraya kat pontian..
umah mak cik n pak cik aku..
mse nk blik smla ke jb, hujan lebat gle..
pakej..siap ngn petir, guruh..
smpai tak nmpak jalan..
bhya keadaan cmtu..
klo aku yg drive, aku stop je kat mne2..
tak brani la..
pastu kmi p pusat pameran perodua..
bayar down payment n tgk kete skli..
not bad la..
myvi se plg laters..
abg aku da lme tgu kete die..
hampir 2 bulan bru la dpat..
so, arni launching myvi se yg bru tu..
dlm mgu dpan kete kuo..
n blan ni insyallah dapat..
arni smua mmbr2 aku blik ke kdah..
aku je la yg dok kat jb ni..
tkut ny naik cuti ni..
msti byak yg aku tertinggal..
rugi nyyy..


No comments: